Koncepciâ bioekonomiki v oblasti marketinga a upravleniâ na primere municipalitetov (GMIN) o turističeskih cennostâh.
Opis bibliograficzny
Koncepciâ bioekonomiki v oblasti marketinga a upravleniâ na primere municipalitetov (GMIN) o turističeskih cennostâh. [AUT.] AGNIESZKA KOMOR, HANNA GODLEWSKA-MAJKOWSKA. Vestn. Tadž. Gos. Univ. Kommer. 2013 nr. 3 91-98, il., bibliogr., sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Vestnik Tadžikskogo Gosudarstvennogo Universiteta Kommercii 2013 nr. 3, 91-98
Rok: 2013
Język: Rosyjski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Liczba arkuszy wydawniczych: | 0.61 |
---|---|
Rekord utworzony: | 13 stycznia 2016 15:38 |
Ostatnia aktualizacja: | 5 stycznia 2018 12:40 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 37089) wydawnictwo ciągłe #37089
PBN ID (hist.): 37089
Metryki
5,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.