Prosumpcja jako trend konsumencki w opiniach potencjalnych prosumentów.
Opis bibliograficzny
Prosumpcja jako trend konsumencki w opiniach potencjalnych prosumentów. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK, ANNA IWANICKA. Probl. Zarz. Finans. Marketingu 2015 Nr (41), t.1Problemy zarządzania, finansów i marketingu Nr 875 39-51, il., bibliogr., streszcz., sum. DOI: 10.18276/pzfm.2015.41/1-03
Szczegóły publikacji
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 Nr (41), t.1 Problemy zarządzania, finansów i marketingu Nr 875, 39-51
Rok: 2015
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Open Access
Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: inna otwarta licencja Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 19 stycznia 2016 09:35 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 17 sierpnia 2021 13:22 |
Linki zewnętrzne
PBN
60e730a62467f01e9315940d
DOI
10.18276/pzfm.2015.41/1-03
Strona WWW
http://www.wzieu.pl/zn/875/BarukIzabela…
Identyfikatory
BPP ID: (46, 37105) wydawnictwo ciągłe #37105
PBN ID (hist.): 37105
Metryki
9,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.