Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Prosumpcja jako trend konsumencki w opiniach potencjalnych prosumentów.

Opis bibliograficzny

Prosumpcja jako trend konsumencki w opiniach potencjalnych prosumentów. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK, ANNA IWANICKA. Probl. Zarz. Finans. Marketingu 2015 Nr (41), t.1Problemy zarządzania, finansów i marketingu Nr 875 39-51, il., bibliogr., streszcz., sum. DOI: 10.18276/pzfm.2015.41/1-03
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 Nr (41), t.1 Problemy zarządzania, finansów i marketingu Nr 875, 39-51
Rok: 2015
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Open Access

Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: inna otwarta licencja Czas udostępnienia: w momencie opublikowania

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:19 stycznia 2016 09:35
Ostatnia aktualizacja:17 sierpnia 2021 13:22

Identyfikatory

BPP ID: (46, 37105) wydawnictwo ciągłe #37105
PBN ID (hist.): 37105

Metryki

9,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się