Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Model jakości usług logistycznych według koncepcji SERVQUAL.

Opis bibliograficzny

Model jakości usług logistycznych według koncepcji SERVQUAL. [AUT.] AGNIESZKA DUDZIAK, MONIKA STOMA. Probl. Jakości 2016 R. 48 nr 2 2-6, bibliogr., streszcz., sum. DOI: 10.15199/47.2016.2.1
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Problemy Jakości 2016 R. 48 nr 2, 2-6
Rok: 2016
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:21 marca 2016 12:29
Ostatnia aktualizacja:17 sierpnia 2021 13:35

Identyfikatory

BPP ID: (46, 37647) wydawnictwo ciągłe #37647
PBN ID (hist.): 37647

Metryki

11,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się