Model jakości usług logistycznych według koncepcji SERVQUAL.
Opis bibliograficzny
Model jakości usług logistycznych według koncepcji SERVQUAL. [AUT.] AGNIESZKA DUDZIAK, MONIKA STOMA. Probl. Jakości 2016 R. 48 nr 2 2-6, bibliogr., streszcz., sum. DOI: 10.15199/47.2016.2.1
Szczegóły publikacji
Źródło:
Problemy Jakości 2016 R. 48 nr 2, 2-6
Rok: 2016
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 21 marca 2016 12:29 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 17 sierpnia 2021 13:35 |
Linki zewnętrzne
PBN
60e730a62467f01e93159e4e
DOI
10.15199/47.2016.2.1
Strona WWW
http://www.sigma-not.pl/publikacja-9683…
Identyfikatory
BPP ID: (46, 37647) wydawnictwo ciągłe #37647
PBN ID (hist.): 37647
Metryki
11,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.