Samoocena jako element oceny skuteczności systemu zarządzania jakością i doskonalenia organizacji ukierunkowanej na wyniki.
Opis bibliograficzny
Samoocena jako element oceny skuteczności systemu zarządzania jakością i doskonalenia organizacji ukierunkowanej na wyniki. [AUT.] EUGENIA CZERNYSZEWICZ. Pr. Nauk. Uniw. Ekon. Wroc. 2012 Nr 264 57-70, bibliogr., streszcz., sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU 2012 Nr 264, 57-70
Rok: 2012
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 4 lipca 2016 13:47 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:24 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 38256) wydawnictwo ciągłe #38256
PBN ID (hist.): 38256
Metryki
7,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.