The influence of specialized training on the quality of hotel customers service.
Opis bibliograficzny
The influence of specialized training on the quality of hotel customers service. [AUT.] JULIA WOJCIECHOWSKA-SOLIS, ANNA K. MAZUREK-KUSIAK, ANDRZEJ SOROKA. Acta Sci. Pol., Oecon. 2016 Vol. 15 Nr 2 173-185, il., bibliogr., streszcz., sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Acta Scientiarum Polonorum. Seria: Oeconomia 2016 Vol. 15 Nr 2, 173-185
Rok: 2016
Język: Angielski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Open Access
Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: inna otwarta licencja Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 18 lipca 2016 10:14 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:31 |
Linki zewnętrzne
Strona WWW
http://acta_oeconomia.sggw.pl/wp-conten…
Identyfikatory
BPP ID: (46, 38360) wydawnictwo ciągłe #38360
PBN ID (hist.): 38360
Metryki
15,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.