Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

The study of the agricultural marketing extension in Poland and Iraq.

Opis bibliograficzny

The study of the agricultural marketing extension in Poland and Iraq. [AUT.] AHMED AWAD TALB ALTALB, TADEUSZ FILIPEK. Int. J. Manag. Appl. Sci. 2016 Volume 2 Issue 6 37-40, il., bibliogr., sum.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Rok: 2016
Język: Angielski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa

Open Access

Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: inna otwarta licencja Czas udostępnienia: w momencie opublikowania

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:28 września 2016 14:26
Ostatnia aktualizacja:12 września 2017 05:34

Identyfikatory

BPP ID: (46, 38780) wydawnictwo ciągłe #38780
PBN ID (hist.): 38780

Metryki

0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się