The study of the agricultural marketing extension in Poland and Iraq.
Opis bibliograficzny
The study of the agricultural marketing extension in Poland and Iraq. [AUT.] AHMED AWAD TALB ALTALB, TADEUSZ FILIPEK. Int. J. Manag. Appl. Sci. 2016 Volume 2 Issue 6 37-40, il., bibliogr., sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
International Journal of Management and Applied Science 2016 Volume 2 Issue 6, 37-40
Rok: 2016
Język: Angielski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa
Open Access
Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: inna otwarta licencja Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 28 września 2016 14:26 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:34 |
Linki zewnętrzne
Strona WWW
http://www.iraj.in/journal/journal_file…
Identyfikatory
BPP ID: (46, 38780) wydawnictwo ciągłe #38780
PBN ID (hist.): 38780
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.