Religious tourism as a tourism product.
Opis bibliograficzny
Religious tourism as a tourism product. [AUT.] KRZYSZTOF REJMAN, PIOTR MAZIARZ, CEZARY KWIATKOWSKI, MAŁGORZATA HALINIARZ. World Sci. News 2016 Vol. 57 562-575, il., bibliogr., streszcz., sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
World Scientific News 2016 Vol. 57, 562-575
Rok: 2016
Język: Angielski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa
Open Access
Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: inna otwarta licencja Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 2 grudnia 2016 14:48 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:31 |
Linki zewnętrzne
Strona WWW
http://www.worldscientificnews.com/wp-c…
Identyfikatory
BPP ID: (46, 39768) wydawnictwo ciągłe #39768
PBN ID (hist.): 39768
Metryki
6,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.