Relacje klientów z bankami spółdzielczymi a sposób postrzegania ich produktów.
Opis bibliograficzny
Relacje klientów z bankami spółdzielczymi a sposób postrzegania ich produktów. [AUT.] GRZEGORZ WESOŁOWSKI, ELŻBIETA KOŁODZIEJ. Rocz. Nauk. Stow. Ekon. Rol. Agrobiz. 2016 T. 18 z. 4 247-253, il., bibliogr., streszcz., sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu 2016 T. 18 z. 4, 247-253
Rok: 2016
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Open Access
Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: Creative Commons - Uznanie Autorstwa (CC-BY) Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 20 stycznia 2017 09:30 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:25 |
Linki zewnętrzne
Strona WWW
http://rn.seria.com.pl/rn/category/5-18…
Identyfikatory
BPP ID: (46, 40568) wydawnictwo ciągłe #40568
PBN ID (hist.): 40568
Metryki
10,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.