Critical values of driver response time and its impact on reducing reliability and safety in road traffic.
Opis bibliograficzny
Critical values of driver response time and its impact on reducing reliability and safety in road traffic. [AUT.] ANDRZEJ KORNACKI, JACEK WAWRZOSEK, ANDRZEJ BOCHNIAK, ANDRZEJ SZYMANEK, HALINA PAWLAK. Eksploat. Niezawodn. 2017 Vol. 19 Nr 1 s. 142-148, il., bibliogr., streszcz., sum. DOI: 10.17531/ein.2017.1.20
Szczegóły publikacji
Źródło:
Eksploatacja i Niezawodnosc-Maintenance and Reliability 2017 Vol. 19 Nr 1, s. 142-148
Rok: 2017
Język: Angielski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Open Access
Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: inna otwarta licencja Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 26 stycznia 2017 10:39 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 31 stycznia 2022 17:36 |
Linki zewnętrzne
PBN
5ec0064bad49b31cced97c19
DOI
10.17531/ein.2017.1.20
Strona WWW
http://www.ein.org.pl/pl-2017-01-20
Identyfikatory
BPP ID: (46, 40665) wydawnictwo ciągłe #40665
PBN ID (hist.): 40665
Metryki
25,00
Punkty MNiSW/MEiN
1,383
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.