The effect of age, gender and level of education on the consumer’s expectations towards dairy product packaging.
Opis bibliograficzny
The effect of age, gender and level of education on the consumer’s expectations towards dairy product packaging. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK, ANNA IWANICKA. Br. Food J. 2016 Vol. 118 Issue 1 100 - 118, il., bibliogr., sum.10.1108/BFJ-07-2015-0248. DOI: 10.1108/BFJ-07-2015-0248
Szczegóły publikacji
Źródło:
British Food Journal 2016 Vol. 118 Issue 1, 100 - 118
Rok: 2016
Język: Angielski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 26 stycznia 2017 11:22 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 17 sierpnia 2021 13:39 |
Linki zewnętrzne
PBN
60e72bbd2467f01e93104732
DOI
10.1108/BFJ-07-2015-0248
Strona WWW
http://www.emeraldinsight.com/doi/full/…
Identyfikatory
BPP ID: (46, 40667) wydawnictwo ciągłe #40667
PBN ID (hist.): 40667
Metryki
20,00
Punkty MNiSW/MEiN
1,206
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.