Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

The effect of age, gender and level of education on the consumer’s expectations towards dairy product packaging.

Opis bibliograficzny

The effect of age, gender and level of education on the consumer’s expectations towards dairy product packaging. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK, ANNA IWANICKA. Br. Food J. 2016 Vol. 118 Issue 1 100 - 118, il., bibliogr., sum.10.1108/BFJ-07-2015-0248. DOI: 10.1108/BFJ-07-2015-0248
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
British Food Journal 2016 Vol. 118 Issue 1, 100 - 118
Rok: 2016
Język: Angielski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:26 stycznia 2017 11:22
Ostatnia aktualizacja:17 sierpnia 2021 13:39

Identyfikatory

BPP ID: (46, 40667) wydawnictwo ciągłe #40667
PBN ID (hist.): 40667

Metryki

20,00
Punkty MNiSW/MEiN
1,206
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się