Paradygmat pracy a paradygmat konsumpcji w postrzeganiu rzeczywistości społecznej. Konsumpcyjny charakter społeczeństwa ponowoczesnego.
Opis bibliograficzny
Paradygmat pracy a paradygmat konsumpcji w postrzeganiu rzeczywistości społecznej. Konsumpcyjny charakter społeczeństwa ponowoczesnego. [AUT.] MARIA MICZYŃSKA-KOWALSKA. Humaniz. Pracy (2001) 2016 Nr 2(284) 49-65, bibliogr., streszcz., sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Humanizacja Pracy (2001) 2016 Nr 2(284), 49-65
Rok: 2016
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa
Open Access
Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: inna otwarta licencja Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 9 lutego 2017 12:02 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:25 |
Linki zewnętrzne
Strona WWW
http://www.humanizacja-pracy.pl/witryna…
Identyfikatory
BPP ID: (46, 40876) wydawnictwo ciągłe #40876
PBN ID (hist.): 40876
Metryki
8,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.