Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Paradygmat pracy a paradygmat konsumpcji w postrzeganiu rzeczywistości społecznej. Konsumpcyjny charakter społeczeństwa ponowoczesnego.

Opis bibliograficzny

Paradygmat pracy a paradygmat konsumpcji w postrzeganiu rzeczywistości społecznej. Konsumpcyjny charakter społeczeństwa ponowoczesnego. [AUT.] MARIA MICZYŃSKA-KOWALSKA. Humaniz. Pracy (2001) 2016 Nr 2(284) 49-65, bibliogr., streszcz., sum.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Humanizacja Pracy (2001) 2016 Nr 2(284), 49-65
Rok: 2016
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa

Open Access

Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: inna otwarta licencja Czas udostępnienia: w momencie opublikowania

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:9 lutego 2017 12:02
Ostatnia aktualizacja:12 września 2017 05:25

Identyfikatory

BPP ID: (46, 40876) wydawnictwo ciągłe #40876
PBN ID (hist.): 40876

Metryki

8,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się