Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Motives and barriers of organic food demand among Polish consumers: A profile of the purchasers.

Opis bibliograficzny

Motives and barriers of organic food demand among Polish consumers: A profile of the purchasers. [AUT.] JULIA WOJCIECHOWSKA-SOLIS, ANDRZEJ SOROKA. Br. Food J. 2017 Vol. 119 Issue 9 s. 2040-2048, il., bibliogr., sum. DOI: 10.1108/BFJ-09-2016-0439
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
British Food Journal 2017 Vol. 119 Issue 9, s. 2040-2048
Rok: 2017
Język: Angielski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:18 sierpnia 2017 11:24
Ostatnia aktualizacja:28 kwietnia 2021 08:24

Identyfikatory

BPP ID: (46, 42361) wydawnictwo ciągłe #42361
PBN ID (hist.): 42361

Metryki

25,00
Punkty MNiSW/MEiN
1,289
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się