Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Estimating outdoor advertising media visibility with voxel-based approach.

Opis bibliograficzny

Estimating outdoor advertising media visibility with voxel-based approach. [AUT.] SZYMON CHMIELEWSKI, PIOTR TOMPALSKI. Applied Geography 2017 Vol. 87 s. 1-13, il., bibliogr. DOI: 10.1016/j.apgeog.2017.07.007
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Applied Geography 2017 Vol. 87, s. 1-13
Rok: 2017
Język: Angielski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:6 października 2017 13:28
Ostatnia aktualizacja:28 kwietnia 2021 08:21

Identyfikatory

BPP ID: (46, 42543) wydawnictwo ciągłe #42543

Metryki

40,00
Punkty MNiSW/MEiN
3,117
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się