Opinie a oczekiwania nabywców finalnych wobec nowych produktów spożywczych.
Opis bibliograficzny
Opinie a oczekiwania nabywców finalnych wobec nowych produktów spożywczych. [AUT.] SEBASTIAN BIAŁOSKURSKI. Mark. Rynek 2017 Nr. 5 s. 35-40, il., bibliogr., streszcz., sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Marketing i Rynek 2017 Nr. 5, s. 35-40
Rok: 2017
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Open Access
Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: inna otwarta licencja Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 21 listopada 2017 10:40 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 14 czerwca 2021 09:35 |
Linki zewnętrzne
PBN
5ec00607ad49b31cced94c93
Strona WWW
https://www.pwe.com.pl/files/1276809751…
Identyfikatory
BPP ID: (46, 42756) wydawnictwo ciągłe #42756
Metryki
9,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.