Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

The impact of promotional measures on the buying bahaviour of young consumers on the food market.

Opis bibliograficzny

The impact of promotional measures on the buying bahaviour of young consumers on the food market. [AUT.] MAREK ANGOWSKI, KATARZYNA DOMAŃSKA, AGNIESZKA KOMOR. Ann. Univ. Mariae Curie-Skłodowska, H Oecon. 2017 Vol. 51 Nr 2 s. 9-18, il., bibliogr., sum. DOI: 10.17951/h.2017.51.2.9
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Rok: 2017
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Open Access

Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: inna otwarta licencja Czas udostępnienia: w momencie opublikowania

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:8 stycznia 2018 15:21
Ostatnia aktualizacja:14 czerwca 2021 10:44

Identyfikatory

BPP ID: (46, 43135) wydawnictwo ciągłe #43135

Metryki

11,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się