The impact of promotional measures on the buying bahaviour of young consumers on the food market.
Opis bibliograficzny
The impact of promotional measures on the buying bahaviour of young consumers on the food market. [AUT.] MAREK ANGOWSKI, KATARZYNA DOMAŃSKA, AGNIESZKA KOMOR. Ann. Univ. Mariae Curie-Skłodowska, H Oecon. 2017 Vol. 51 Nr 2 s. 9-18, il., bibliogr., sum. DOI: 10.17951/h.2017.51.2.9
Szczegóły publikacji
Źródło:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio H Oeconomia 2017 Vol. 51 Nr 2, s. 9-18
Rok: 2017
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Open Access
Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: inna otwarta licencja Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 8 stycznia 2018 15:21 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 14 czerwca 2021 10:44 |
Linki zewnętrzne
PBN
5ec00606ad49b31cced94bf6
DOI
10.17951/h.2017.51.2.9
Strona WWW
http://dlibra.umcs.lublin.pl/dlibra/pub…
Identyfikatory
BPP ID: (46, 43135) wydawnictwo ciągłe #43135
Metryki
11,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.