Zewnętrzny wizerunek uczelni w roli pracodawcy a płeć młodych potencjalnych pracowników.
Opis bibliograficzny
Zewnętrzny wizerunek uczelni w roli pracodawcy a płeć młodych potencjalnych pracowników. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK, ANNA GOLISZEK. Mark. Inst. Nauk. Badaw. 2017 Vol. 25 Issue 3 s. 1-18, il., bibliogr., streszcz., sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2017 Vol. 25 Issue 3, s. 1-18
Rok: 2017
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Open Access
Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: inna otwarta licencja Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 10 stycznia 2018 11:43 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 6 lipca 2021 13:07 |
Linki zewnętrzne
PBN
5ec00606ad49b31cced94bf4
Strona WWW
http://minib.pl/wp-content/plugins/file…
Identyfikatory
BPP ID: (46, 43146) wydawnictwo ciągłe #43146
Metryki
9,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.