Zewnętrzny wizerunek uczelni w roli pracodawcy jako podstawa segmentacji młodych potencjalnych pracowników.
Opis bibliograficzny
Zewnętrzny wizerunek uczelni w roli pracodawcy jako podstawa segmentacji młodych potencjalnych pracowników. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK, ANNA GOLISZEK. Mark. Inst. Nauk. Badaw. 2017 Vol. 23 Issue 1 s. 79-96, il., bibliogr., streszcz., sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2017 Vol. 23 Issue 1, s. 79-96
Rok: 2017
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Open Access
Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: inna otwarta licencja Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 10 stycznia 2018 11:49 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 7 lipca 2021 09:40 |
Linki zewnętrzne
PBN
5ec00606ad49b31cced94bf2
Strona WWW
http://minib.pl/wp-content/plugins/file…
Identyfikatory
BPP ID: (46, 43147) wydawnictwo ciągłe #43147
Metryki
9,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.