Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Zastosowanie metody k-średnich w segmentacji nabywców na rynku produktów spożywczych.

Opis bibliograficzny

Zastosowanie metody k-średnich w segmentacji nabywców na rynku produktów spożywczych. [AUT.] MAREK ANGOWSKI, KATARZYNA DOMAŃSKA, TOMASZ KIJEK. Metody Ilościowe Bad. Ekonom. 2017 Vol. 18 No. 4 s. 521-530, il., bibliogr., sum., streszcz. DOI: 10.22630/MIBE.2017.18.4.48
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Metody Ilościowe w Badaniach Ekonomicznych 2017 Vol. 18 No. 4, s. 521-530
Rok: 2017
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Streszczenia

Angielski:

Knowing buyers' preferences and behaviors is a key factor of contributing to success of every business. Effective marketing requires precise segmentation, according to which a personalized market offer is consumers group. The k-means method is a research method that can be the basis for segmentation of buyers as it reflects consumer responses to individual variants or attributes of products. The purpose of the publication is to present the possibilities of application of the k-means method in the segmentation procedure in the food market.

Polski:

Poznanie preferencji i zachowań nabycwów jest kluczowym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym przedsiębiorstwa. Skuteczny marketing wymaga precyzyjnej segmentacji, zgodnie z którą tworzy się spersonalizowaną ofertę rynkową uwzględniającą możliwości i potrzeby konkretnej grupy docelowej. Metoda k-średnich jest metodą badawczą, która może stanowić podstawę segmentacji nabywców, ponieważ odzwierciedla reakcje konsumentów na poszczególne warianty lub atrybuty produktów. Celem publikacji jest prezentacja możliwości aplikacji metody k-średnich w procedurze segmentacji na rynku produktów spożywczych.

Open Access

Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: Creative Commons - Uznanie Autorstwa - Użycie niekomercyjne (CC-BY-NC); Czas udostępnienia: w momencie opublikowania

Identyfikatory

BPP ID: (46, 43477) wydawnictwo ciągłe #43477

Metryki

9,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:1 marca 2018 12:30
Ostatnia aktualizacja:30 stycznia 2022 22:18

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się