Consumer attitudes towards products of regional manu-facturers and their impact on the purchasing behavior on the market for dairy products.
Opis bibliograficzny
Consumer attitudes towards products of regional manu-facturers and their impact on the purchasing behavior on the market for dairy products. [AUT.] KATARZYNA DOMAŃSKA, MAREK ANGOWSKI. Journal of Agribus. Rural Dev. (Druk) 2017 Nr 4 (46) s. 739-746, il., bibliogr., streszcz., sum. DOI: 10.17306/J.JARD.2017.00340
Szczegóły publikacji
Źródło:
Journal of Agribusiness and Rural Development 2017 Nr 4 (46), s. 739-746
Rok: 2017
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Open Access
Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: Creative Commons - Uznanie Autorstwa - Użycie niekomercyjne (CC-BY-NC); Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 2 marca 2018 09:16 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 30 stycznia 2022 22:16 |
Linki zewnętrzne
PBN
5ec00606ad49b31cced94b33
DOI
10.17306/J.JARD.2017.00340
Strona WWW
http://www1.up.poznan.pl/jard/index.php…
Identyfikatory
BPP ID: (46, 43483) wydawnictwo ciągłe #43483
Metryki
13,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.