Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Consumers’ perceptions, attitudes and perceived quality of game meat in ten European countries.

Opis bibliograficzny

Consumers’ perceptions, attitudes and perceived quality of game meat in ten European countries. [AUT. KORESP.] IGOR TOMASEVIC, [AUT.] SASA NOVAKOVIC, BARTOSZ SOŁOWIEJ, NEVIJO ZDOLEC, SKUNCA DUBRAVKA, MIROSLAV KROCKO, SARKA NEDOMOVA, REZEAR KOLAJ, ALEKSIEV GEORGI, ILIJA DJEKIC. Meat Sci. 2018 Vol. 142 s. 5-13, il., bibliogr., sum. DOI: 10.1016/j.meatsci.2018.03.016
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
MEAT SCIENCE 2018 Vol. 142, s. 5-13
Rok: 2018
Język: Angielski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:20 sierpnia 2018 10:06
Ostatnia aktualizacja:17 sierpnia 2021 13:58

Identyfikatory

BPP ID: (46, 44083) wydawnictwo ciągłe #44083

Metryki

40,00
Punkty MNiSW/MEiN
3,483
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się