Wybrane instrumenty marketingu usług agroturystycznych na Roztoczu.
Opis bibliograficzny
Wybrane instrumenty marketingu usług agroturystycznych na Roztoczu. [AUT.] SYLWIA GOLIAN. Ekonom. Probl. Tur. 2017 Nr 2 (38) s. 133-144, il., bibliogr., streszcz., sum. DOI: 10.18276/ept.2017.2.38-11
Szczegóły publikacji
Źródło:
Rok: 2017
Język: Angielski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Open Access
Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: Creative Commons - Uznanie Autorstwa - Na Tych Samych Warunkach (CC-BY-SA) Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 8 października 2018 12:37 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 17 sierpnia 2021 13:31 |
Linki zewnętrzne
PBN
5ec00606ad49b31cced94ae6
DOI
10.18276/ept.2017.2.38-11
Strona WWW
https://wnus.edu.pl/ept/pl/issue/574/ar…
Identyfikatory
BPP ID: (46, 44299) wydawnictwo ciągłe #44299
Metryki
13,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.