Oczekiwania nabywców finalnych dotyczące relacji łączących ich z oferentami.
Opis bibliograficzny
Oczekiwania nabywców finalnych dotyczące relacji łączących ich z oferentami. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK, ANNA GOLISZEK. Przeds. Zarz. 2018 T. 19 z. 9 cz. 3 s. 153-169, Współczesny marketing i zarządzanie - problemy, wyzwania, szanse i perspektywy / red. nauk. Anna Maria Migdał.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2018 T. 19 z. 9 cz. 3, s. 153-169
Rok: 2018
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Open Access
Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: Creative Commons - Uznanie Autorstwa - Na Tych Samych Warunkach (CC-BY-SA) Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 14 stycznia 2019 15:17 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 6 lipca 2021 13:43 |
Linki zewnętrzne
PBN
5ec00521ad49b31cced88e09
Strona WWW
http://piz.san.edu.pl/index.php?id=242
Identyfikatory
BPP ID: (46, 44760) wydawnictwo ciągłe #44760
Metryki
14,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.