Wizerunek a innowacyjność współczesnych produktów żywnościowych.
Opis bibliograficzny
Wizerunek a innowacyjność współczesnych produktów żywnościowych. [AUT.] SEBASTIAN BIAŁOSKURSKI. Handel Wewn. (Warsz.,1955) 2018 nr 3 (374) s. 59-69, il., bibliogr., streszcz., sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Handel Wewnętrzny 2018 nr 3 (374), s. 59-69
Rok: 2018
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 18 stycznia 2019 19:39 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 27 września 2019 10:45 |
Linki zewnętrzne
PBN
5ec00521ad49b31cced88de7
Identyfikatory
BPP ID: (46, 44816) wydawnictwo ciągłe #44816
Metryki
12,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.