Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Wizerunek a innowacyjność współczesnych produktów żywnościowych.

Opis bibliograficzny

Wizerunek a innowacyjność współczesnych produktów żywnościowych. [AUT.] SEBASTIAN BIAŁOSKURSKI. Handel Wewn. (Warsz.,1955) 2018 nr 3 (374) s. 59-69, il., bibliogr., streszcz., sum.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Handel Wewnętrzny 2018 nr 3 (374), s. 59-69
Rok: 2018
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:18 stycznia 2019 19:39
Ostatnia aktualizacja:27 września 2019 10:45

Identyfikatory

BPP ID: (46, 44816) wydawnictwo ciągłe #44816

Metryki

12,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się