Consumers on organic food market – factors determining the choice of dairy products.
Opis bibliograficzny
Consumers on organic food market – factors determining the choice of dairy products. [AUT. KORESP.] MAREK ANGOWSKI, [AUT.] BARBARA BUJANOWICZ-HARAŚ. Acta Sci. Pol., Oecon. 2019 Vol. 18 Nr 2 s. 5-12, il., bibliogr., streszcz., sum. DOI: 10.22630/ASPE.2019.18.2.14
Szczegóły publikacji
Źródło:
Acta Scientiarum Polonorum. Seria: Oeconomia 2019 Vol. 18 Nr 2, s. 5-12
Rok: 2019
Język: Angielski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Open Access
Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: Creative Commons - Uznanie Autorstwa - Użycie niekomercyjne (CC-BY-NC); Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 1 października 2019 10:24 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 17 sierpnia 2021 13:53 |
Linki zewnętrzne
PBN
5ec00622ad49b31cced9606a
DOI
10.22630/ASPE.2019.18.2.14
Strona WWW
http://www.oeconomia.actapol.net/volume…
Identyfikatory
BPP ID: (46, 45917) wydawnictwo ciągłe #45917
Metryki
20,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.