Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Millennials use of social media in product innovation purchasing processes.

Opis bibliograficzny

Millennials use of social media in product innovation purchasing processes. [AUT. KORESP.] TOMASZ KIJEK, [AUT.] MAREK ANGOWSKI, ADAM SKRZYPEK. J. Comput. Inf. Syst. 2020 Vol. 60 Issue 1 s. 9-17, il., bibliogr., sum. DOI: 10.1080/08874417.2019.1604104
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Journal of Computer Information Systems 2020 Vol. 60 Issue 1, s. 9-17
Rok: 2020
Język: Angielski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Streszczenia

The main aim of this article is to study the role of social media in the process of browsing through and choosing innovative products within Millennials. To verify the formulated hypotheses, we have built a research model grounded in the diffusion of innovation theory and in the consumer behavior theory. This model has been estimated by applying the Structural Equation Modeling (SEM). Our sample consists of 315 buyers representing Millennials. The study confirms the positive influence of the utilitarian factor (i.e. convenience) and hedonistic factors (i.e. habit and adventure) on the use of social media for innovative product browsing. The results also show that product innovation browsing and sharing information affect purchase intention.

Identyfikatory

BPP ID: (46, 46004) wydawnictwo ciągłe #46004

Metryki

70,00
Punkty MNiSW/MEiN
3,400
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:16 października 2019 10:07
Ostatnia aktualizacja:1 stycznia 2023 23:04

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się