Przebieg procesu marketingu - teoria i praktyka (dokończenie).
Opis bibliograficzny
Przebieg procesu marketingu - teoria i praktyka (dokończenie). [AUT.] AGNIESZKA BARUK. Nowator (Warsz.) 1998 nr 12 s. 10-12.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Nowator (Warszawa) 1998 nr 12, s. 10-12
Rok: 1998
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 9 lipca 2007 00:32 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 28 listopada 2017 09:40 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 4605) wydawnictwo ciągłe #4605
PBN ID (hist.): 4605
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.