Miejsce zewnętrznego wizerunku banku jako pracodawcy wśród determinant wyboru oferenta produktów bankowych (The place of the bank’s external image as an employer among the determinants of the choice of the offeror of bank products)
Opis bibliograficzny
Miejsce zewnętrznego wizerunku banku jako pracodawcy wśród determinant wyboru oferenta produktów bankowych (The place of the bank’s external image as an employer among the determinants of the choice of the offeror of bank products). [AUT.] GRZEGORZ WESOŁOWSKI, SEBASTIAN BIAŁOSKURSKI. Przeds. Zarz. 2019 T. 20 z. 6 cz.2 s. 97-110, Zmiany w myśleniu marketingowym/ redakcja naukowa Edyta Rudawska, Anna Staszewska.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2019 T. 20 z. 6 cz.2, s. 97-110
Rok: 2019
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Open Access
Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: inna otwarta licencja Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 26 listopada 2019 07:58 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 24 sierpnia 2021 12:01 |
Linki zewnętrzne
PBN
5ec00621ad49b31cced96030
Strona WWW
http://piz.san.edu.pl/docs/e-XX-6-2.pdf
Identyfikatory
BPP ID: (46, 46110) wydawnictwo ciągłe #46110
Metryki
5,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.