Determinants of the selection of travel agencies on polish tourist services market.
Opis bibliograficzny
Determinants of the selection of travel agencies on polish tourist services market. [AUT.] ANNA MAZUREK-KUSIAK. E M Ekon. Manag. 2020 Vol. 23, issue 1 s. 156-166, il., bibliogr. sum. DOI: 10.15240/tul/001/2020-1-011
Szczegóły publikacji
Źródło:
E & M Ekonomie a Management 2020 Vol. 23, issue 1, s. 156-166
Rok: 2020
Język: Angielski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Open Access
Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: Creative Commons - Uznanie Autorstwa - Użycie niekomercyjne (CC-BY-NC); Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 29 kwietnia 2020 12:15 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 1 stycznia 2023 23:03 |
Linki zewnętrzne
PBN
6130b9372467f060b0184faa
DOI
10.15240/tul/001/2020-1-011
Strona WWW
http://www.ekonomie-management.cz/en/ar…
Identyfikatory
BPP ID: (46, 46787) wydawnictwo ciągłe #46787
Metryki
70,00
Punkty MNiSW/MEiN
1,446
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.