Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Determinants of the selection of travel agencies on polish tourist services market.

Opis bibliograficzny

Determinants of the selection of travel agencies on polish tourist services market. [AUT.] ANNA MAZUREK-KUSIAK. E M Ekon. Manag. 2020 Vol. 23, issue 1 s. 156-166, il., bibliogr. sum. DOI: 10.15240/tul/001/2020-1-011
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
E & M Ekonomie a Management 2020 Vol. 23, issue 1, s. 156-166
Rok: 2020
Język: Angielski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Open Access

Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: Creative Commons - Uznanie Autorstwa - Użycie niekomercyjne (CC-BY-NC); Czas udostępnienia: w momencie opublikowania

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:29 kwietnia 2020 12:15
Ostatnia aktualizacja:1 stycznia 2023 23:03

Identyfikatory

BPP ID: (46, 46787) wydawnictwo ciągłe #46787

Metryki

70,00
Punkty MNiSW/MEiN
1,446
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się