Edukacja przyrodniczo-leśna – problemy, oczekiwania i perspektywy.
Opis bibliograficzny
Edukacja przyrodniczo-leśna – problemy, oczekiwania i perspektywy. [AUT.] NATALIA KORCZ. Postępy Techniki w Leśnictwie 2020 Nr 148 s. 37-42.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Postępy Techniki w Leśnictwie 2020 Nr 148, s. 37-42
Rok: 2020
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 27 października 2020 12:11 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 1 stycznia 2023 23:03 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 47371) wydawnictwo ciągłe #47371
Metryki
5,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.