Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

The gaps in the quality of hotel services in Poland.

Opis bibliograficzny

The gaps in the quality of hotel services in Poland. [AUT.] ANNA MAZUREK-KUSIAK, BOGUSŁAW SAWICKI. Eur. Res. Stud 2020, Vol.23 Special Issue 1 s. 1033-1040, il., bibliogr., sum. DOI: 10.35808/ersj/1868
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
European Research Studies Journal 2020, Vol.23 Special Issue 1, s. 1033-1040
Rok: 2020
Język: Angielski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Open Access

Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: Creative Commons - Uznanie Autorstwa (CC-BY) Czas udostępnienia: w momencie opublikowania

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:3 grudnia 2020 15:11
Ostatnia aktualizacja:1 stycznia 2023 23:03

Identyfikatory

BPP ID: (46, 47557) wydawnictwo ciągłe #47557

Metryki

100,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się