Lateralne produkty spożywcze a kształtowanie ich wizerunku — ujęcie modelowe.
Opis bibliograficzny
Lateralne produkty spożywcze a kształtowanie ich wizerunku — ujęcie modelowe. [AUT.] SEBASTIAN BIAŁOSKURSKI. Mark. Rynek 2020 Nr. 12 s. 19-31, il., bibliogr., streszcz., sum. DOI: 10.33226/1231-7853.2020.12.3
Szczegóły publikacji
Źródło:
Marketing i Rynek 2020 Nr. 12, s. 19-31
Rok: 2020
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 18 lutego 2021 14:48 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 1 stycznia 2023 23:04 |
Linki zewnętrzne
PBN
6130bb672467f060b01853c4
DOI
10.33226/1231-7853.2020.12.3
Strona WWW
https://www.pwe.com.pl/czasopisma/marke…
Identyfikatory
BPP ID: (46, 47818) wydawnictwo ciągłe #47818
Metryki
40,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.