Innowacje produktowe i marketingowe na rynku produktów spożywczych z perspektywy klientów.
Opis bibliograficzny
Innowacje produktowe i marketingowe na rynku produktów spożywczych z perspektywy klientów. [AUT.] SEBASTIAN BIAŁOSKURSKI, GRZEGORZ WESOŁOWSKI. Mark. Rynek 2021 Nr 5 s. 23-30, il., bibliogr., streszcz., sum. DOI: 10.33226/1231-7853.2021.5.3
Szczegóły publikacji
Źródło:
Marketing i Rynek 2021 Nr 5, s. 23-30
Rok: 2021
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 8 lipca 2021 08:15 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 1 stycznia 2023 23:04 |
Linki zewnętrzne
PBN
6130c0782467f060b0186ab3
DOI
10.33226/1231-7853.2021.5.3
Strona WWW
https://www.pwe.com.pl/czasopisma/marke…
Identyfikatory
BPP ID: (46, 48474) wydawnictwo ciągłe #48474
Metryki
40,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.