Towards managing visual pollution: a 3d isovist and voxel approach to advertisement billboard visual impact assessment.
Opis bibliograficzny
Towards managing visual pollution: a 3d isovist and voxel approach to advertisement billboard visual impact assessment. [AUT.] SZYMON CHMIELEWSKI. ISPRS int. j. geo-inf. 2021 Vol. 10 Issue 10 Article number 656, il., bibliogr., sum. DOI: 10.3390/ijgi10100656
Szczegóły publikacji
Źródło:
ISPRS International Journal of Geo-Information 2021 Vol. 10 Issue 10, Article number 656
Rok: 2021
Język: Angielski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Open Access
Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: Creative Commons - Uznanie Autorstwa (CC-BY) Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 28 października 2021 11:46 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 1 stycznia 2023 23:03 |
Linki zewnętrzne
PBN
617a71882467f07e3be6fde0
DOI
10.3390/ijgi10100656
Strona WWW
https://www.mdpi.com/2220-9964/10/10/656
Identyfikatory
BPP ID: (46, 48824) wydawnictwo ciągłe #48824
Metryki
70,00
Punkty MNiSW/MEiN
3,099
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.