Menu
Naciśnij / aby szukać

Jak wyszukiwać?

  • 1 Wyszukiwanie od początku wyrazu: Wyraz preane znajdzie "preanestetyczny", ale anestetyczny nie znajdzie tego słowa (wyszukiwanie patrzy tylko na początek wyrazów)
  • - Wykluczanie słów (znak minus): Poprzedzenie wyrazu znakiem - znajdzie wszystkie tytuły NIE zawierające danego słowa, np. -onkologia znajdzie prace bez słowa "onkologia"
  • " Wyszukiwanie całych fraz (cudzysłów): Cudzysłów powoduje szukanie całych ciągów znaków w tej samej kolejności. Np. "Uniwersytet Medyczny" wyszuka tylko prace z dokładnie tą nazwą, podczas gdy wpisanie bez cudzysłowu może znaleźć "Medyczny Uniwersytet"
  • Nawigacja klawiaturą: Użyj / aby otworzyć wyszukiwanie, strzałek do nawigacji po wynikach, ENTER aby przejść do wybranej pozycji, lub ESC aby zamknąć okno

Determinanty decyzji zakupowych dotyczących produktów ekologicznych w opiniach młodych nabywców.

Opis bibliograficzny

Determinanty decyzji zakupowych dotyczących produktów ekologicznych w opiniach młodych nabywców. [AUT. KORESP.] GRZEGORZ WESOŁOWSKI, SEBASTIAN BIAŁOSKURSKI, [AUT.] PAULINA KRÓLIK. Mark. Rynek 2023 Nr 9 s. 37-46, il., bibliogr., streszcz. DOI: 10.33226/1231-7853.2023.9.4
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Marketing i Rynek 2023 Nr 9, s. 37-46
Rok: 2023
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Streszczenia

Obecnie konsumenci zwracają coraz większą uwagę na kwestie związane z ekologią. Jednocześnie wzrasta poziom ich świadomości na temat wpływu podejmowanych przez nich decyzji zakupowych na środowisko naturalne i klimat. Trend ten jest szczególnie widoczny wśród młodych konsumentów. Celem artykułu jest przedstawienie czynników warunkujących podejmowanie decyzji zakupowych dotyczących produktów ekologicznych oraz ich konwencjonalnych odpowiedników przez młodych nabywców. Artykuł ma charakter badawczy. Badania empiryczne zostały przeprowadzone w formie badania ankietowego na grupie 520 respondentów. Wyniki przeprowadzonych analiz umożliwiły wyodrębnienie dwóch czynników głównych, które stanowiły istotne determinanty zakupu produktów ekologicznych przez młodych nabywców – czynnika atrybutowego i czynnika relacyjno-promocyjnego.

Identyfikatory

BPP ID: (46, 50912) wydawnictwo ciągłe #50912

Metryki

100,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:30 września 2023 22:54
Ostatnia aktualizacja:30 września 2023 22:58

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się