Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Zwyczaje zakupowe polskich nabywców na rynku produktów żywnościowych.

Opis bibliograficzny

Zwyczaje zakupowe polskich nabywców na rynku produktów żywnościowych. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. W: Marketing w strategiach rozwoju sektora rolno-spożywczego Warszawa, Wydaw. SGGW, 2003, S. 134-145, il., bibliogr., streszcz., sum, 83-7244-430-7.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Marketing w strategiach rozwoju sektora rolno-spożywczego, S. 134-145
Wydawca:
Wydaw. SGGW, 2003
Rok: 2003
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:9 lipca 2007 00:32
Ostatnia aktualizacja:12 września 2017 03:07

Identyfikatory

ISBN: 83-7244-430-7
BPP ID: (59, 11592) wydawnictwo zwarte #11592
PBN ID (hist.): 11592

Metryki

0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się