Potrzeby informacyjne i doradcze małych i średnich przedsiębiorstw sektora agrobiznesu.
Opis bibliograficzny
Potrzeby informacyjne i doradcze małych i średnich przedsiębiorstw sektora agrobiznesu. [AUT.] MAREK ANGOWSKI. W: Marketing w strategiach rozwoju sektora rolno-spożywczego Warszawa, Wydaw. SGGW, 2003, S. 555-566, il., bibliogr., streszcz., sum, 83-7244-430-7.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Marketing w strategiach rozwoju sektora rolno-spożywczego, S. 555-566
Wydawca:
Wydaw. SGGW, 2003
Rok: 2003
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 9 lipca 2007 00:32 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 03:07 |
Identyfikatory
ISBN: 83-7244-430-7
BPP ID: (59, 11594) wydawnictwo zwarte #11594
PBN ID (hist.): 11594
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.