Segmentacja użytkowników sieci jako podstawa marketingowej strategii wielokanałowej.
Opis bibliograficzny
Segmentacja użytkowników sieci jako podstawa marketingowej strategii wielokanałowej. [AUT.] AGNIESZKA BARUK. W: Komputerowo zintegrowane zarządzanie : zbiór referatów T. 1 / pod red. Ryszarda Knosali Warszawa, Wydaw. Nauk.-Tech., 2002, S. 43-53, il., bibliogr, 83-204-2632-4.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Komputerowo zintegrowane zarządzanie : zbiór referatów T. 1 / pod red. Ryszarda Knosali, S. 43-53
Wydawca:
Wydaw. Nauk.-Tech., 2002
Rok: 2002
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 9 lipca 2007 00:32 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 03:07 |
Identyfikatory
ISBN: 83-204-2632-4
BPP ID: (59, 11603) wydawnictwo zwarte #11603
PBN ID (hist.): 11603
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.