Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Wieloaspektowość procesu kontroli marketingowej.

Opis bibliograficzny

Wieloaspektowość procesu kontroli marketingowej. [AUT.] AGNIESZKA BARUK. W: Kontrola i kontroling w zarządzaniu : tendencje, koncepcje, instrumenty : Cz. 1 / pod red. nauk. Bolesława Rafała Kuca Warszawa, Wydaw. Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu, 2002, S. 137-149, il., bibliogr, 83-86228-60-1.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Kontrola i kontroling w zarządzaniu : tendencje, koncepcje, instrumenty : Cz. 1 / pod red. nauk. Bolesława Rafała Kuca, S. 137-149
Wydawca:
Wydaw. Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu, 2002
Rok: 2002
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:9 lipca 2007 00:32
Ostatnia aktualizacja:12 września 2017 03:07

Identyfikatory

ISBN: 83-86228-60-1
BPP ID: (59, 11605) wydawnictwo zwarte #11605
PBN ID (hist.): 11605

Metryki

0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się