Możliwości działań marketingowych na rynkach owoców jagodowych.
Opis bibliograficzny
Możliwości działań marketingowych na rynkach owoców jagodowych. [AUT.] MARIA OCHAŁ. W: Ekonomika i organizacja produkcji owoców jagodowych w Polsce i Unii Europejskiej. IV Ogólnopolska Konferencja. Lublin, 2003, 13 lutego s. 19-23, bibliogr, Wydaw. Plantpress Sp. z o.o, 83-85982-71-X.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Ekonomika i organizacja produkcji owoców jagodowych w Polsce i Unii Europejskiej. IV Ogólnopolska Konferencja. Lublin, 2003, 13 lutego, s. 19-23, bibliogr.
Wydawca:
Wydaw. Plantpress Sp. z o.o.
Rok: 2003
Język: Polski
Charakter formalny: Polski Referat Zjazdowy
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 9 lipca 2007 00:32 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 6 marca 2018 12:30 |
Identyfikatory
ISBN: 83-85982-71-X
BPP ID: (59, 13087) wydawnictwo zwarte #13087
PBN ID (hist.): 13087
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.