Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Możliwości działań marketingowych na rynkach owoców jagodowych.

Opis bibliograficzny

Możliwości działań marketingowych na rynkach owoców jagodowych. [AUT.] MARIA OCHAŁ. W: Ekonomika i organizacja produkcji owoców jagodowych w Polsce i Unii Europejskiej. IV Ogólnopolska Konferencja. Lublin, 2003, 13 lutego s. 19-23, bibliogr, Wydaw. Plantpress Sp. z o.o, 83-85982-71-X.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Ekonomika i organizacja produkcji owoców jagodowych w Polsce i Unii Europejskiej. IV Ogólnopolska Konferencja. Lublin, 2003, 13 lutego, s. 19-23, bibliogr.
Wydawca:
Wydaw. Plantpress Sp. z o.o.
Rok: 2003
Język: Polski
Charakter formalny: Polski Referat Zjazdowy
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:9 lipca 2007 00:32
Ostatnia aktualizacja:6 marca 2018 12:30

Identyfikatory

ISBN: 83-85982-71-X
BPP ID: (59, 13087) wydawnictwo zwarte #13087
PBN ID (hist.): 13087

Metryki

0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się