Adresaci marketingu kadrowego jako partnerzy współczesnej firmy.
Opis bibliograficzny
Adresaci marketingu kadrowego jako partnerzy współczesnej firmy. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. W: Lokalne układy partnerskie : pr. zbiorowa / pod red. nauk. Jana Karwowskiego Szczecin, PTE, 2004, S. 369-376, il., bibliogr., streszcz., sum, 83-87-249-93-9.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Lokalne układy partnerskie : pr. zbiorowa / pod red. nauk. Jana Karwowskiego, S. 369-376
Wydawca:
PTE, 2004
Rok: 2004
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 9 lipca 2007 00:32 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 03:22 |
Identyfikatory
ISBN: 83-87-249-93-9
BPP ID: (59, 16100) wydawnictwo zwarte #16100
PBN ID (hist.): 16100
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.