Rola rynku hurtowego w podnoszeniu pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstw sprzedających na rynku.
Opis bibliograficzny
Rola rynku hurtowego w podnoszeniu pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstw sprzedających na rynku. [AUT.] DOROTA GACA. W: Sposoby budowy i oceny pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa / pod red. nauk. Dionizego Niezgody Lublin, Katedra Ekonomiki i Organizacji Agrobiznesu Akademii Rolniczej, 2005, S. 186-197, il., bibliogr., streszcz., sum, 83-920244-1-9.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Sposoby budowy i oceny pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa / pod red. nauk. Dionizego Niezgody, S. 186-197
Wydawca:
Katedra Ekonomiki i Organizacji Agrobiznesu Akademii Rolniczej, 2005
Rok: 2005
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 9 lipca 2007 00:32 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 03:22 |
Identyfikatory
ISBN: 83-920244-1-9
BPP ID: (59, 16216) wydawnictwo zwarte #16216
PBN ID (hist.): 16216
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.