Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Pozyskiwanie kapitału na rynku finansowym jako instrument poprawy pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na przykładzie strategii rozwoju spółki Duda S.A.

Opis bibliograficzny

Pozyskiwanie kapitału na rynku finansowym jako instrument poprawy pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na przykładzie strategii rozwoju spółki Duda S.A. [AUT.] PIOTR CHOJNACKI. W: Sposoby budowy i oceny pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa / pod red. nauk. Dionizego Niezgody Lublin, Katedra Ekonomiki i Organizacji Agrobiznesu Akademii Rolniczej, 2005, S. 231-239, il., bibliogr., streszcz., sum, 83-920244-1-9.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Sposoby budowy i oceny pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa / pod red. nauk. Dionizego Niezgody, S. 231-239.
Wydawca:
Katedra Ekonomiki i Organizacji Agrobiznesu Akademii Rolniczej, 2005
Rok: 2005
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:9 lipca 2007 00:32
Ostatnia aktualizacja:12 września 2017 03:22

Identyfikatory

ISBN: 83-920244-1-9
BPP ID: (59, 16219) wydawnictwo zwarte #16219
PBN ID (hist.): 16219

Metryki

0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się