Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Motywowanie jako czynnik stymulujący zachowania pracowników w przedsiębiorstwie.

Opis bibliograficzny

Motywowanie jako czynnik stymulujący zachowania pracowników w przedsiębiorstwie. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. W: W poszukiwaniu strategicznych przewag konkurencyjnych. Cz. 2 / pod red. naukową Jerzego Lecha Czarnoty, Mieczysława Moszkowicza Częstochowa, Wydaw. Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej, 2003, S. 228-236, bibliogr, 83-88469-91-6.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
W poszukiwaniu strategicznych przewag konkurencyjnych. Cz. 2 / pod red. naukową Jerzego Lecha Czarnoty, Mieczysława Moszkowicza, S. 228-236
Wydawca:
Wydaw. Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej, 2003
Rok: 2003
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:9 lipca 2007 00:32
Ostatnia aktualizacja:12 września 2017 03:22

Identyfikatory

ISBN: 83-88469-91-6
BPP ID: (59, 16250) wydawnictwo zwarte #16250
PBN ID (hist.): 16250

Metryki

0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się