Marketing więzi w strategiach przedsiębiorstw agrobiznesu.
Opis bibliograficzny
Marketing więzi w strategiach przedsiębiorstw agrobiznesu. [AUT.] ADAM WŁODARCZYK. W: Efektywność zarządzania marketingowego / pod red. Mieczysława Adamowicza. Prace Naukowe - Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego. Wydział Ekonomiczno-Rolniczy. Katedra Polityki Agrarnej i Marketingu; nr 34 Warszawa, Wydaw. SGGW, 2005, S. 403-414, il., bibliogr., streszcz, 83-7244-626-1.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Efektywność zarządzania marketingowego / pod red. Mieczysława Adamowicza. Prace Naukowe - Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego. Wydział Ekonomiczno-Rolniczy. Katedra Polityki Agrarnej i Marketingu; nr 34, S. 403-414
Wydawca:
Wydaw. SGGW, 2005
Rok: 2005
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 9 lipca 2007 00:32 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 03:24 |
Identyfikatory
ISBN: 83-7244-626-1
BPP ID: (59, 16641) wydawnictwo zwarte #16641
PBN ID (hist.): 16641
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.