Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Marketing więzi w strategiach przedsiębiorstw agrobiznesu.

Opis bibliograficzny

Marketing więzi w strategiach przedsiębiorstw agrobiznesu. [AUT.] ADAM WŁODARCZYK. W: Efektywność zarządzania marketingowego / pod red. Mieczysława Adamowicza. Prace Naukowe - Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego. Wydział Ekonomiczno-Rolniczy. Katedra Polityki Agrarnej i Marketingu; nr 34 Warszawa, Wydaw. SGGW, 2005, S. 403-414, il., bibliogr., streszcz, 83-7244-626-1.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Efektywność zarządzania marketingowego / pod red. Mieczysława Adamowicza. Prace Naukowe - Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego. Wydział Ekonomiczno-Rolniczy. Katedra Polityki Agrarnej i Marketingu; nr 34, S. 403-414
Wydawca:
Wydaw. SGGW, 2005
Rok: 2005
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:9 lipca 2007 00:32
Ostatnia aktualizacja:12 września 2017 03:24

Identyfikatory

ISBN: 83-7244-626-1
BPP ID: (59, 16641) wydawnictwo zwarte #16641
PBN ID (hist.): 16641

Metryki

0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się