Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Kreowanie i rozwój produktu terytorialnego na przykładzie wybranych gmin wiejskich wojewórztwa lubelskiego.

Opis bibliograficzny

Kreowanie i rozwój produktu terytorialnego na przykładzie wybranych gmin wiejskich wojewórztwa lubelskiego. [AUT.] PAWEŁ JANULEWICZ. W: Produkty marketingowe w rozwoju lokalnym i regionalnym = Marketing products in local and regional development / red. nauk. Mieczysław Adamowicz Warszawa, Wydawnictwo SGGW, 2007, S. 123-131, Bibliogr., streszcz., sum, 83-7244-846-9.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Produkty marketingowe w rozwoju lokalnym i regionalnym = Marketing products in local and regional development / red. nauk. Mieczysław Adamowicz, S. 123-131.
Wydawca:
Wydawnictwo SGGW, 2007
Rok: 2007
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:5 września 2008 11:19
Ostatnia aktualizacja:12 września 2017 03:33

Identyfikatory

ISBN: 83-7244-846-9
BPP ID: (59, 19490) wydawnictwo zwarte #19490
PBN ID (hist.): 19490

Metryki

0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się