Wybrane działania merchandisingowe w polskich supermarketach.
Opis bibliograficzny
Wybrane działania merchandisingowe w polskich supermarketach. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. W: Produkty marketingowe w rozwoju lokalnym i regionalnym / red. nauk. Mieczysław Adamowicz Warszawa, Wydawnictwo SGGW, 2007, S. 415-422, 83-7244-846-9.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Produkty marketingowe w rozwoju lokalnym i regionalnym / red. nauk. Mieczysław Adamowicz, S. 415-422.
Wydawca:
Wydawnictwo SGGW, 2007
Rok: 2007
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 5 września 2008 11:31 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 03:33 |
Identyfikatory
ISBN: 83-7244-846-9
BPP ID: (59, 19491) wydawnictwo zwarte #19491
PBN ID (hist.): 19491
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.