Wykorzystanie badań marketingowych jako elementu zwiększającego szanse rozwoju lokalnego na przykładzie gmin wiejskich województwa lubelskiego.
Opis bibliograficzny
Wykorzystanie badań marketingowych jako elementu zwiększającego szanse rozwoju lokalnego na przykładzie gmin wiejskich województwa lubelskiego. [AUT.] PAWEŁ JANULEWICZ. W: Samorząd terytorialny w Polsce - szanse rozwoju regionalnego i lokalnego w warunkach Unii Europejskiej / red. nauk. Zbigniew Strzelecki Warszawa, SGH - Oficyna Wydawnicza, 2008, S. 399- 411, 978-83-7378-357-7.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Samorząd terytorialny w Polsce - szanse rozwoju regionalnego i lokalnego w warunkach Unii Europejskiej / red. nauk. Zbigniew Strzelecki, S. 399- 411.
Wydawca:
SGH - Oficyna Wydawnicza, 2008
Rok: 2008
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 9 września 2008 13:50 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 03:34 |
Identyfikatory
ISBN: 978-83-7378-357-7
BPP ID: (59, 19554) wydawnictwo zwarte #19554
PBN ID (hist.): 19554
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.