Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Pracownicy w roli ambasadorów wizerunku firmy jako pracodawcy.

Opis bibliograficzny

Pracownicy w roli ambasadorów wizerunku firmy jako pracodawcy. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. W: Religia a gospodarka. T. 2 / pod red. Sławomira Partyckiego Lublin, Wydaw. KUL, 2005, S. 221-226, bibliogr, 83-7363-260-3.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Religia a gospodarka. T. 2 / pod red. Sławomira Partyckiego, S. 221-226.
Wydawca:
Wydaw. KUL, 2005
Rok: 2005
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:9 września 2008 14:40
Ostatnia aktualizacja:12 września 2017 03:34

Identyfikatory

ISBN: 83-7363-260-3
BPP ID: (59, 19562) wydawnictwo zwarte #19562
PBN ID (hist.): 19562

Metryki

0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się