Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Silna marka jako wyznacznik jakości produktu na przykładzie rynku piwa.

Opis bibliograficzny

Silna marka jako wyznacznik jakości produktu na przykładzie rynku piwa. [AUT.] ARTUR KRUKOWSKI, TOMASZ KIJEK. W: Rynkowe mechanizmy kształtowania jakości / pod red. Sylwestra Makarskiego Rzeszów, Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2005, S.295-303, 83-7338-295-X.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Rynkowe mechanizmy kształtowania jakości / pod red. Sylwestra Makarskiego, S.295-303.
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2005
Rok: 2005
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:12 września 2008 13:27
Ostatnia aktualizacja:12 września 2017 03:34

Identyfikatory

ISBN: 83-7338-295-X
BPP ID: (59, 19588) wydawnictwo zwarte #19588
PBN ID (hist.): 19588

Metryki

0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się