Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Orientacja na nabywców jako podstawa działań współczesnego przedsiębiorstwa.

Opis bibliograficzny

Orientacja na nabywców jako podstawa działań współczesnego przedsiębiorstwa. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. W: Sposoby osiągania doskonałości organizacji w warunkach zmienności otoczenia : wyzwania teorii i praktyki. T. 1 / pod red. Elżbiety Skrzypek Lublin, Zakład Ekonomiki Jakości i Zarządzania Wiedzą. Wydział Ekonomiczny. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, 2006, S. 87-93, Bibliogr, 978-83-914730-9-2.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Sposoby osiągania doskonałości organizacji w warunkach zmienności otoczenia : wyzwania teorii i praktyki. T. 1 / pod red. Elżbiety Skrzypek, S. 87-93
Wydawca:
Zakład Ekonomiki Jakości i Zarządzania Wiedzą. Wydział Ekonomiczny. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, 2006
Rok: 2006
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:15 października 2008 11:11
Ostatnia aktualizacja:12 września 2017 03:34

Identyfikatory

ISBN: 978-83-914730-9-2
BPP ID: (59, 19821) wydawnictwo zwarte #19821
PBN ID (hist.): 19821

Metryki

0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się