Orientacja na nabywców jako podstawa działań współczesnego przedsiębiorstwa.
Opis bibliograficzny
Orientacja na nabywców jako podstawa działań współczesnego przedsiębiorstwa. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. W: Sposoby osiągania doskonałości organizacji w warunkach zmienności otoczenia : wyzwania teorii i praktyki. T. 1 / pod red. Elżbiety Skrzypek Lublin, Zakład Ekonomiki Jakości i Zarządzania Wiedzą. Wydział Ekonomiczny. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, 2006, S. 87-93, Bibliogr, 978-83-914730-9-2.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Sposoby osiągania doskonałości organizacji w warunkach zmienności otoczenia : wyzwania teorii i praktyki. T. 1 / pod red. Elżbiety Skrzypek, S. 87-93
Wydawca:
Zakład Ekonomiki Jakości i Zarządzania Wiedzą. Wydział Ekonomiczny. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, 2006
Rok: 2006
Język: Polski
Charakter formalny: Rozdział książki
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 15 października 2008 11:11 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 03:34 |
Identyfikatory
ISBN: 978-83-914730-9-2
BPP ID: (59, 19821) wydawnictwo zwarte #19821
PBN ID (hist.): 19821
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.